Saturday, March 14, 2009

Dag 60 - 'n Herfsdag in SA

As jy sien met hoeveel verskillende aktiwiteite derduisende mense in SA hulself op 'n gewone Sondag in die vroee herfs besig hou, dan is dit hartseer om te dink hoeveel dae ons binneshuis deurbring en na die dak staar. (Of is dit net ek?)

Maar ek dink tog dit is presies die rede waarom SA nooit die kwaliteit kunstenaars van Europese lande sal oplewer nie. As jy heeltyd in 'n vakansie-gees is, sal jy nooit veel uitgerig kry nie. Ek sou seg alle bands moet ten minste 'n paar winters in die Noordelike halfrond deurbring. Dit het immers vir ons beste skrywers gewerk - wat seker, met enkele uitsonderings, almal 'n draai in Europa gemaak het?

Ek is self al amper ag jaar hier, maar is nogsteeds permanent in 'n vakansie-gees. Ek dink dis omdat ek met 'n working holiday visa oorgekom het, en steeds net op die 'holiday' deel konsentreer.

No comments: