Wednesday, January 11, 2006

Stanley "Tookie" Williams

Ek vind dit baie interessant (op 'n grillerige en dalk psycho manier) wat mense op death row se laaste woorde en maaltyd was.
Tookie Williams wou glo niks sê of eet nie. Maar hy het wel melk gedrink in die ure voor sy dood.
Iemand wat 'n paar jaar voor hom die inspuiting gekry het, het die volgende (by die Restaurant at the End of the Universe) bestel: "Two grilled cheese sandwiches (American cheese), one pint of cottage cheese (plain, no fruit), Hominy/corn mixture (regular hominy, regular corn), one piece of peach pie, one pint of chocolate chip ice cream, and radishes."
En toe die Warden hom vra of hy enige laaste woord het, "...Mr. Anderson was very adamant that he did not".
Beteken dit hy het net heftig sy kop geskud?

Ek het nie 'n clue wat ek sou sê nie. Tien teen een: Dit was nie ek nie.
Ek sal meer gepla wees oor wat ek moet eet. Vermoedelik sal die kos bietjie in 'n mens se keel vassit, maar veronderstel mens kon dit geniet en enigiets op aarde bestel, dink ek ek sou die volgende bestel:
(To be continued... Moet gaan eet. Vrek honger.)

No comments: